- Borde jag prova igen? -

Det är det här med att blogga eller inte? Ibland känner jag för att dela med mig av allt coolt som händer i mitt liv, eller sån som itne är coolt över huvudtaget. Men ibland orkar jag inte, och då står min blogg nedstängd och öde flera månader, som senast.

Kanske jag bara borde skärpa till mig och skriva iallafall?

Ok, nu har ju i princip hela hösten gått sen jag skrev senast, och halva vintern med dessutom, men ok, en snabbgenomgång.

- Spexet i oktober var det roligaste ever och jag hade verkligen roligt med alla kompisar!
- Årsfest i november, jättekul, fest i två dagar!
- Keikka på KKs årsfest, skitskoj!
- Sitzar, sitzar, sitzar..hihi!
- Glöggrundan
- Jullov, det vill säga mycket mera jobb för mig.
- Julafton hemma med hela familjen, mysigt.
- Nyår i Åbo med vörldens bästa människor
- Nytt år 20100, what?

Det ar ungefär det. Skolan har gått på sidan om, men har fått ihop helt rba med studiepoäng! Vem sa att man inte kan flumma?
Nu ska jag börja med kanden, på riktigt! Usch. Men I can do it, hoppas jag.

Men innan skolan börjar igen drar jag ivg till Sthlm på en minisemester, skönt. Jag  har Sverigeabstinens!
Hörs senare! Aloha


Kommentarer
Postat av: natha

- Nytt år 20100, what? <---- jaa? whaat? d e 2011 :)

2011-01-11 @ 19:33:51
URL: http://nathalieskrypin.blogg.se/
Postat av: Josefin

Ja det vet jag inte..hjärnan fick väl släpp. Hade säkert tänkt skriva nå väldigt hurja!

2011-01-12 @ 08:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0