- Back to reality -

Ok, min start gick kanske inte så bra. Hade faktiskt ingen lust att blogga under min fem dagars semester hos storasyster. Jag hade så kul, fick äta mat ( annat än nudlar som jag brukar äta här hemma), shoppade ( massor), lekte med världens sötaste bebis ( som har lärt sig bita, mindre kul:) ) och skrattade massor. Precis vad jag behövde efter en hektisk december med massvis av jobb. Nu kan jag ta tag i allt som ska tas tag i, det vill säga kandidaten. Bla.

Sen kan det också tilläggas att jag hatar att åka båt! En massa människor som kryper längs med hyllorna i tax- freen, lixom hallåå, det är är TAX FREE, det är redan låga priser!! Och dessutom var båten fullproppad med det folkslag jag verkligen inte kan tåla. Tänker inte gå in mera på det, men kan ju säga att jag kände mig ensam på båten som finsk medborgare...

Sitter som bäst och funderar om jag ska ta ner julstjärnan idag eller imorgon? Jag har ju just satt upp den! Eller ja, jag och jag, syrran egentligen, men anyway. Kanske jag njuter av den en dag till, sen ska den bort!
Ska strax hoppa i duschen och sen dra iväg till skolan och träffa alla efter julen. Skoj!

Hörs senare, om jag hinner i mitt busy life

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tax free-skämtet = det sämsta EVER!

2011-01-14 @ 11:17:19
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0