- Sol tack!-

Sommaren tog slut då jag fick ledigt. Najs! Nå, drog iaf iväg med några kompisar till åstranden ohc chilla på en filt tills det blev för blåsigt så vi drog vidare till stan och Brahe på jättebulle!

Visst, det är ju varmt! Men värmen ger ingen solbränna direkt. Tack.

Mina nerver höll på att tappas flera gånger idag då jag cyklade till och från stan. Tydligen kan ingen cykla i den här stan, eller så råkade bara alla okoordinerade idioter vara ute idag. Man brukar veja för motkommande folk!

Nu ska jag fixa mig i ordning och sen dra iväg till gumor på middag med syster! Ikväll Finand - Ryssland. Najs.

Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: emelie

Ja faan om inte alla okoordinerade idioter i stan har varit ut idag - alla har gått rakt in i mig! HALLÅÅ, jag är liksom inte så liten så man missar mig... :P

2010-05-18 @ 19:58:19
URL: http://www.emelieskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0