- Våffelpartaj -

Ok, tar tillbaka allt det där jag babblade på om hur det känns som våren är påväg, för det är den ju tydligen inte! Jag blir så arg. Okej att vi inte har haft bra vintrar på flera år, men enough is enough! Seriously! Jag orkar inte mer..

Är nyss hemkommen från Lotta B och våffelkalaset. Vi gjorde en mega våffelsmet och åt typ flera tusen våfflor per man. Är nu väldigt mätt, nöjd och uppblåst. Riktigt rolig eftermiddag/kväll med flickorna:)

Nu ska jag bara slöa och kolla Desperate som Anna fixat åt mig. Spännande:) Borde egentligen kolla igenom vad jag ska skriva om i min sista engelskauppsats och presentation, men jag är ledig hela dagen till halv fyra imorgon, så jag tar i tu med det då istället.

Nu kväll! Ajöss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har fina dagar du bara ;)

2010-03-16 @ 20:15:37
URL: http://nathalieskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0