- Trögo -

Nej, har fortfarande inte släpat my ass bort från datorstolen och gått ut. Men jag ska. Har suttit och läst gamla blogginlägg och upptäckt gamla bra ltåar pånytt, Anna Nalick for example.

Det är annars konstigt. Jag klippte ju håret här för en vecka sedan, och tog bort rejält på längden, närmare 10 cm. Nu då håret är jättekort, iallafall enligt mig, har jag under helgen fått tre kommentarer om att mitt hår ser mycket längre ut. Hih, det är konstigt. Sitter faktiskt och funderar om jag borde färga det igen, har en färg i skåpet. Är lite sugen faktiskt. Kanske borde fixa det till keikkan nästa vecka, eller sen låta det vara i risk för att förstöra det.

Varför gillar annars alla den här låten med Lykke Li - Possibility? Den är ju helt bla. Gosh!
Näe, nu räcker det. Ut med mig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

nog kollade jag, så tack för tipset! ;)

2010-03-03 @ 15:04:39
URL: http://nathalieskrypin.blogg.se/
Postat av: ..:emmi:..

Va e de för keikka..?

2010-03-04 @ 11:22:08
URL: http://emppu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0