- Tisdag -

Helgen gick igen då. Mycket trevlig helg om ni frågar mig. Middag på fredag som nästan slutade på B men som inte gjorde det sen heller, utan jag gick hem som en representabel human being.

Lördagen var däremot väldigt skoj, skoj skoj! Jobb, bändövning och sen partaj hos syrran. Mycket skoj! Den kvällen slutade på Amarillo med många skratt.

Igår jobbade jag, varav ingen uppdatering. Idag däremot ska jag ta i tu med skolan. Fick hemtentamens frågorna utdelad idag. My God säger jag bara! Det är en grundkurs, men come on liksom, lite måste man väl ändå kämpa? Nå, kanske bäst att inte ropa hej, före man är över bäcken.

Nu ska jag iallafall sätta igång med den. Eventuellt bio med syrran ikväll. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0