- Sleepy Sleeperson -

Puh, har just vaknat efter en evighetssömn. Jag var så trött då jag kom hem från skolan, (tydligen gör skitprat i Hanken en tröttare än allt annat) att jag bara kastade mig på sängen och sov. Men innan det var jag tvungen att mäta febern och kolla att jag bara inte hade feber. 36.57, nemas problemas.

Vaknade typ nyss och ätit, tänker dock inte säga vad, eftersom jag skämms..Men jag åt iallafall i skolan. Äcklig thai mat, that's got to count for something, visst?

Nu ska jag kolla vad min outfit på keikkan blir imorgon, sen ska jag samla ihop en massa kläder som min moder ska sälja åt mig på loppis, och sen ska jag eventuellt umgås med människor.

Have a nice one, at least what's left of it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0