- Onsdag-

Good morning!

Eller ja, eftermiddag är det ju faktiskt redan..Jag har gjort inte någonting vettigt alls idag. Steg upp och var taggad att börja med min engelska. Orkade cirka en halv timme, men har iallafall på det klara nu vad jag ska ha med i presentationen. Tror inte det blir så svårt som jag var förberedd på.

Har också lagat mat och hunnit ut på en prommis, även om jag gärna skulle protestera och sitta inne. Pantat lite flaskor har jag också...Herregud jag är patetisk. Nå, inte kan man alltid vara så aktiv heller.

Tyvärr ska jag snart iväg på jobb, och inte till MITT jobb, utan till stan, därav tyvärr..Hatar att jobba där. Yäk! Hoppas kvällen går snabbt och att jag får stå i lagret hela kvällen..

Nu ska jag äta och sen dusch och fixa och sen iväg..Wish me luck! Adios amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0