- Jobbigt -

Bla. Har suttit hela förmiddagen och halva eftermiddagen tills nu och skrivit på min engelskauppsats. Jag känner verkligen inte för att göra någonting nu. Men det kan inte hjälpas. Skulle allra helst bara sitta i soffan och kolla på film hela dagen, eller Friends. Allt annat vore kul. Nå, har iallafall grunden till texten klar nu, men det behövs definitivt finslipningar och justeringar, tacka vet jag E och A som får läsa igenom och rätta. Bara så ni vet!

Skulle egentligen vilja gå och simma idag, men vet inte om jag riktigt orkar. Tror det får bli tills imorgon, tänker nämligen skippa engelskan imorgon på grund av denna förbenade strejk, jag tänker absolut inte gå till skolan halv 8 på morgonen. Så det så!

Dessutom har jag mycket jag kan pyssla med innan jobbet halv fyra. Men nu blir det nog lite frisk luft och prommis, sen mat. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0