- Jah -

Jess, regn! Regna regna regna! Okej, kommer antagligen ångra att jag sagt detta i juli då det regnar varje dag, men just nu är det bara för härligt! Hoppas all snö är borta imorgon då jag vaknar och tittar ut. Det enda negativa är mina skor som fortfarande av någon konstig anledning bara fortsätter att läcka..Såg en flicka som silvertejpat sina skor, kanske jag också borde prova?

Nu ska jag fixa en fruktsallad och äta den med en klick grädde. Slurp!

Min resa till Sverige som jag så hade sett fram emot att göra under påsken kommer nu antagligen inte att bli av då jag planerat, på grund av min idiotiska arbetskompis som vägrar byta sin lediga lördag med mig. Jag blir så arg! Jag ska minsann aldrig byta något mera med henne, man får aldrig något tillbaks. Men jag funderar ändå på att sticka iväg i början av påskveckan och vara där till på fredag. Har Stockholm och storasyster med sitt söta barn-abstinens. Dessutom behöver jag obviously nya skor och skor hittar jag endast i Sveriget. Fast jag tror dock att min mamma kommer att truga på mig nya dojor innan påsk. Hihi.

Fick idag bekräftat ledigt från jobb i april, vilket betyder att jag och Lotta kan dra iväg till Holland och Amsterdamster. Jee!

Men first things first: fruktsallad och fredagsmys med mig själv och tvn! Bis bald!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0