- Hej och Hå -

Snacka om att denna helg gick fort. Ska försöka göra en liten summé av allting.

Fredag: Funhouse i Furlund, som min syster ordnade med sin kompis i samband med Radio Extrem. Mitt bänd spela där och det var helt otroligt skoj! Fiilisen var på topp och hela Furulund was on fire! Vår keikka gick jättebra och det var helt otroligt häftigt att få sjunga framför publik igen:) Vi åkte sedan vidare till Åbo samma kväll, en sväng till K men jag och Anna var så trötta så det fick bli hem klockan ett. Najs!

Lördag: Inget annat än jobb. Kvällen tillbringade jag hemma på soffan med glass och smaskigheter. Var så otroligt trött att jag höll på att gå sönder.

Söndag: Jobb och chill hemma. Hade tänkt ta våffel-kalas med Lotta men det rann ut i sanden, båda så otroligt trötta. Vi får ta det någon gång  veckan istället.

Idag har jag varit världens hurtigaste. Steg upp vid nio, drack en kopp kaffe och stack sedan ut på en härlig, lång promenad i solskenet. Gud så fint det är där ute. Jag var tvungen att helt stanna upp i min power-walk för att bara stå och njuta av solen som lyste på ansiktet. Lovely.

Nu ska jag äta morgonmål och sen dra iväg in till stan för att kolla i lite skobutiker. Mina skor är sönder, big time! Men som sagt, nu frulle! Ha en fin dag, och ni som är lediga: gå ut!

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0