- Godmorgon -

Fast jag har redan varit vaken en tid och skrivit klart min uppsats. Jess! I'm done! Skippade som sagt engelskan idag, men å andra sidan skrev jag på min engelskauppsats, så det jämnar ut sig. Right?

Idag blir det jobb, ska bli skoj:) Tyvärr har jag fortfarande världens snuva på gång och hostan är inte direkt borta heller, så jag hoppas att jag inte måste stå hela kvällen i kassan. I sånt fall får jag skriva ner priset och önska att kunden fattar ändå.

Före jobb ska jag dock traska iväg till Ale och kolla läget. Har inte sett henne på en tid igen, även om vi bor rätt nära. Hon jobbar, jag studerar och jobbar. Sällan det passar ihop att båda har lite överlopps tid, även om hon nu också jobbar.

Nej nu ska jag duscha och sen bege mig iväg. Hoppas det inte är så kallt, men ändå tillräckligt kallt att marken inte är så våt att simbassängen i mina skor återuppstår.

Se on moro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0