- Är det vår eller?

Ok, vet inte om det är för tidigt att säga men jag tror, tror, att våren är här! Vilket absout megahärligt väder det är ute. Även om jag har fullt att göra idag, var jag tvungen att gå ut på en prommis i vårsolen. Som jag har längtat. Hoppas att snön smälter bort och att Pekka Pouta inte kommer med flera rapporter om att en ny vinterkyla är påväg. Orkar inte mera.

Idag har jag dessutom städat hela lägenheten från topp till tå och känner mig väldigt nöjd. Dessutom har jag skrivit mitt ena svar till sociologin och renskrivit det andra. Tyvärr blev det nog inte tre sidor som läraren hoppats på men det får faktiskt vara. Det är omöjligt att plita ihop tre sidor om vad aktuell forskning är utan litteratur att utgå ifrån. Ännu värre är det att svara på frågan " Vad gör en forskare"?, utan något som helst material att ta hjälp av. Visst har jag ju själv en del fakta, men ska ett tentsvar verkligen baseras på egna åsikter och funderingar? I think not! Det är löjligt, det är ju bara löjligt.

Men nu snabbt renskriva det andra tentsvaret och sen fixa mig i ordning för bio med Ale. Ska bli så kul, har inte varit på bio sen typ i somras eller något. Najs!

À bientot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0