- Äntligen -

Äntligen, sol! Känner mig som en helt ny människa idag, mycket trevligt! Har just kommit hem efter en runda på stan var jag fick en massa ärenden uträttade med Axi.

Jag är så uppiggad av detta vackra väder så jag steg till och med av bussen två hållplatser tidigare bara så att jag skulle få gå i solen lite. I pulkabacken bredvid mitt hus åkte små barn och stojsade. Märkte till min förvåning att de körde samma lek som jag och min syster gjorde någon gång i tiderna, det vill säga lägga sig ner och leka död. Fast jag och Ale gjorde det dock inte i pulkabacken utan i diket bredvid vägen så att alla bilister säkert skulle se..

Nu ska jag göra lite engelska som jag missade igår och sen iväg på middag. Adios amigos!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, jag o min syster sysslade med samma... :D:D Lite skämmigt!

2010-03-05 @ 17:59:39
Postat av: Anonym

..o de var jag henrica som kommenterade.. :D

2010-03-05 @ 18:00:06
Postat av: Alexandra

Ibland låg vi ju (nästan) påvägen :D

2010-03-08 @ 11:38:15
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0