- Summertime -

Jag har nu haft semester cirkus en halv vecka och har faktiskt inte rikitgt hunnit blogga vöerhuvudtaget. Jag har sysselsatt mig med fotboll, solning, matätande och chill. Det är rätt mycket att göra i sig, så datorer och bloggandet har fått ge vika för dessa intressen.

Nu är jag tillbaka i Åbo och ska strax bege mig till Kuppis och sola igen. Senare på dagen ska jag också ta min ass och cykla iväg och köpa blommor till min balkong. Jag är väligt viktig med att det på vintern ska hänga en lykta där och på sommaren vackra blommor. I år är jag dock alldeles för sen och har näst intill panik för att blommorna fortfarande inte är fixade. Men idag ska de göras!

Nu frulle och sen iväg. Måste komma ihåg att hänga byke också.

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0