- Scary -

Ou yeah!

Semestervädret kickar helt ass! Har degat i Kuppis idag och blivit sådär trevligt trakasserad av en gammal 90-årig tant på rullator. Hon stannade två cent från mitt huvud och frågade helt lugnt om jag ligger här för att jag väntar på en karl som ska komma och pumpa på mig!! Sen gjorde hon en gest, som var väldigt pervers, och sade att det var ett skämt, skrattade sitt skrämmande häxskratt och rullade vidare. Scary shit i Kuppis! Gissa vem som är med i min nästa mardröm!

Gamla människor i all ära, men inte fan är man normal i huvudet om man frågar så? Eller är jag kanske lite för gammaldags?

Gjorde kick-ass sallad idag också. Min hunger är inte lika aktiv som under kalla dagar då solen lyser utanför rutan. Positivt. Men glass är gott. Negativt.

Nu vidare i sommaren! Laters!

Ps. Lotta om du inte ser detta inlägg är det för att man inte har tillräckligt bra internet i Pamiland;)

Kommentarer
Postat av: emmi

Haha, vad roligt - och kanske lite skrämmande också.. :) Gamla tanter - scary shit!

2010-06-13 @ 09:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0