- Trött -

Hej!

Hata att vakna tidigt på morgonen och att inte få sova till hjärnan är fullt återställd efter nattsömnen. Jag har idag vaknat klockan 5, hunnit med en morgonprommis på torget eftersom jag var tvungen att vänta en halvtimme på torget klockan 6 i morse innan Mylly-bussen gick och gått som i dvala på jobb tills jag återställt mig helt och hållet från den tidiga väckningen. Fy! That's all I say.

Tack och lov var det bara att kasta sig på soffan då jag kom hem, och gissa om jag slockna genast. Ah! Powernaps are the shit! Nu är jag mycket piggare och ska strax fixa håret innan Edison kallar för en cider med girlsen:)

Ha en bra kväll! Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0