- Än en gång -

Liten paus igen, scusi! Jag har haft många bollar i luften, eller nej, jag har bara inte haft nått att skriva om:) Jobbade igår, surpsise! Höll på att gå sönder på jobb, inget att göra + att jag dessutom halft skrämde ihjäl ett litet franskt barn, som tappat bort sina föräldrar. Jag snackade finska med henne och hon började gråta ännu mer..
Som tur var kom hennes pappa to the rescue och tog henne bort från mig. Hata att folk inte kan hålla sina barn nära sig, helst fastkedjade, så att de inte kan springa bort!

På kvällen åkte jag in till Lotta och hälsade på henne och hennes systers hund "Lennart" och nu är jag ännu mera fsat besluten att skaffa hund. De är så söta och små! Vi chillade en stund innan jag och några andra kompisar sedan drog vidare till, skäms att säga det, Graceland! Satt där en stund och jag blev utsatt för diverse dvärgar..

Hade först tänkt gå hem, med i och med att min mamma skulle ta död på mig om hon fick veta det, plus att det var väldigt kallt, valde jag taxi. Ingen hit! Alltid råkar jag ut för idiotchaffisar. Denne satt först och pläddrade på om hur konstig jag är som hänger på Grace, sen påpekade han att det var bra att jag hade en varm jacka på mig, för han hade minsann sett flickor i bara T-shirt idag, intresseklubben! Efter det drog han fram med att han väntar på att få åka till Paris och sjunga! Jag höll på att skratta ihjäl mig inombords! Tack och lov slutade vår färd där, jag önska han lycka till med operakarriären och hoppa ut. Puh!

Idag har jag redan varit väldigt aktiv och läst på tent och varit på länk. Nu blir det klädskåpsstädning och senare övning med The Band!

Laters!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hejsvejs!

Du är allt en klok flicka du som åker taxi, och får höra lite storys på sidan om..Ja, vi hann inte träffas idag, hoppas du hade en bra dag med The band, vi hörs!

Kramamma

2010-01-24 @ 22:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0