- White trash -

Ingen mer snö tack! Jag orkar inte plumsa omkring på oplogade vägar mera!

Och jag måste erkänna att vid min närbutik bor de mest mystiska människor. För en tid sen då jag gjorde mina inhandlingar i Valintatalo, stod gubben framför mig klädd i sommarsandaler utan sockor med gigantiska ovårdade tår. Det här var en av de få gånger jag önskat att någon faktiskt skulle ha haft sockor i sandalerna.

Idag då jag laddade upp mitt vitaminförråd i K-marketen, står en gumma iklädd morgonrock (!) och yllesockor och valde bland med pirogerna i disken. What? Hur kan man gå in i butiken med badrock/morgonrock och märkte gumman inte att det var snö?Inte för att man annars heller kan gå till butiken i yllesockor. Ingen förklaring till hennes beteende. Kanske hon var full? Jag säger bara en sak: white trash!

Mina gamla gymppaskor är kanske inte helt fel sen heller..

Nu ska jag fixa en fruktsallad och sen bänka mig framför Bridget Jones. Jo, är medveten om Desperate på fyran, men har redan sett det avsnittet. Hih!

Go'kväll!


Kommentarer
Postat av: Karin

Jag hitta just din blogg Josse! Du tycks ha fått nog av snön :) jag måste säga att jag nog haft tur som inte befinner mej i Finland just den här vintern.

Bisous de Montpellier!

2010-02-08 @ 20:08:01
Postat av: Alexandra

Människor ÄR konstiga.

2010-02-09 @ 20:52:50
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0