- Upprörd -

Såklart att jag glömde mitt saltkar hem! Bra Josse!

Nå, syrran får ta hem det idag då hon kommer till Åbo. Jag måste ha det! Måste salta!

En sak jag undrar över idag. Why, oh why, måsta den där bilen på gården tuta för fullt i fem minuter kvart i nio på morgonen!? Folk vaknar, och med folk menar jag mig, och folk blir arga, och med folk menar jag MIG! Så störande! Skulle jag ha varit lite närmare balkongen och om det inte skulle vara så kallt ute, skulle någon ha fått höra!

Steg upp och kokade fullt med kaffe och satte mig sen vid bordet som en flitig studerande bör och läste K-markets reklamblad...

Näe, har faktiskt läst lite till tenten på fredag. Nu ska jag fortsätta med engelskauppsatsen och mina förbättringar som min SvenneBanan - syster gjort. Sen blir det lunch på Hanken och sen jobb, två timmars KickOff, och sen hem och läsa klart boken. Go Josse!

Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0