-Took a chill-pill! -

Jess, tenten över för denna gång! Hatar tenter. Just då jag borde vara som mest koncentrerad dyker onödiga jobbrelaterade diskussioner upp i mitt huvud, som varför folk handlar tre blusar i samma storlek i samma färg, eller varför folk alltid måste fråga om de finns plats i provrummen då alla dörrar är öppna eller varför kunder inte bara kan låta bli att ge gosedjur till sina dreglande småbarn innan de har köpt dem? Irriterande!

Tenten gick sådär.

Idag har jag gjort absolut ingeting av värde. Två föreläsningar och sedan lunch på Hanken. Tyvärr resluterade lunchen där i tre timmar skitsnack efteråt. Jag var hemma halv fyra. Nå, fick iaf engelska övningspappren utprintade. Jei me!

För övrigt en bra dag nog. Håller som bäst på att fixa käk och sedan ska jag fixa mig klar för att chilla hos Anna hela kvällen!

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0