- Skivade äppel -

Sitter som bäst hos syster A och myser med alla utom två syskon. Lilla W sover och de andra är i köket och fixar mat. Jag kan inte vara där eftersom jag är så hungrig och matlukten gör allt värre...

Gjorde just en rätt pinsam sak,eller ganska typisk mig. Gick in i köket, konstaterade att A hade skivat fina äpplen till rulltårtan ( jag vet inte varför jag trodde att hon skulle sätta skivade äpplen i rulltårtan) och bestämde mig att smaka på en bit. Jag stoppade biten i munnen och samtidigt utbrister A: " Men vad gör du? Det där är ju potatis!"
Haha, vilken dummer jag är ibland. Eller ja, oftast.

Nu blir det chillkväll! Imoron jobb och sen partyy! Väntar! Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0