- Konservöppnare? -

Hiello!

Onsdagen över då, och torsdag följande på tur. Har just kommit hem från skolan efter en och en halv timme plågsam engelskalektion. Hatar dessa tidiga morgnar. Men kunde faktiskt idag konstatera att det under en veckas tid blivit helt otroligt mycket ljusare. Idag såg jag faktiskt vart jag gick och kände mig inte osynlig i trafiken. Lovely.

Efter en kopp kaffe och en negerkyss med Axi, jo jag vet att det namnet inte längre får användas men jag är uppvuxen med negerkyssar och kommer att fortsätta använda det, tog jag mig hem från Hanken eftersom tentläsning står på agendan. Hur effektiv jag kommer att vara återstår att se, men borde kanske studera lite iallafall eftersom tenten är imorgon.

Imorgon ja. Min kära syster och världens sötaste syterson kommer till det rätta landet imorgon. Jag har väntat hela veckan! Vi ska fira mig imorgon, med pompa och ståt. Näe, inte vet jag, men på lördag är jag ett år närmare pensioneringen igen. Jihuu! Folk frågar mig vad jag önskar mig, och det bästa jag kom på till svar åt min moster, var en konservöppnare. Är man störd då? Iallafall inte dyr i drift!
Jag kan inte det här med att önska mig saker. Jag önskar alltid sånt jag bara behöver, inte något kul alls..

Kanske jag borde önska mig någonting mera inspirerande, hmm, en engelsk ordbok perhaps? Näe, inte direkt en kul gåva..Men där ser ni, jag kan inte!

Suprise me!

Nej nu ska jag äta korvsoppa, en annan misslyckad maträtt á la Josefin, och sen sätta igång. Jobb ikväll igen!

So long!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du har en eller två saker att lära dej av mej - Mästaren på att önska sej och att ha preciserade önskelistor :)

2010-02-11 @ 18:23:50
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se/
Postat av: mamma

Hmmm.. ta efter storasyster, ja med önskelistor, men att köpa gåvor till er är inte så svårt, ni brukar vara nöjda , även om det är en konservöppnare!1Love!Krammamma

2010-02-11 @ 22:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0