- Grattis till mig -

Så var helgen över för denna gång igen då. En helt otroligt rolig  helg, måste jag säga. Lördagens födelsedagsfirande var jätteroligt och det var roligt att så många av våra vänner var med. Vi började med middag på Teini och drog sedan över till andra sidan och Bremer där vi tillbringade resten av förkvällen. Vid tolv drog vi ut på krog och dansade och umgicks. Väldigt kul! Som födelsedagsbarn slapp jag in gratis och fick en gratis cider och arabkram. Najs!

Igår åkte jag hem med Mila och hade sedan kaffekalas med släkt och familj på kvällen. Väldigt trevligt! Morgonen har jag tillbringat med W och E, tyvärr har W sovit mesta delen av morgonen, men nu är han vaken så ska gå och mysa med honom en stund innan bussen till Åbo går vid ett.

Jobb ikväll och sen hem och skriva sociologiuppsats som ska inlämnas imorgon. Kul..

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0