- Charlie bit me -

Skitskoj kväll igår! Alltid roligt då det är bra människor och fiilis på topp! Jag lärde mig en massa nya saker i och med Annas spel " Hur visste du det?", bland annat att det i ett 1 liters stop rymms 40 000 riskorn! Det är alltid nått!

Idag har jag varit väldigt aktiv igen. Har haft planeringsmöte på Arnold's gällande födelsedagspartaj den 13.2 och efter det iväg till K på ett möte om kommande events inom SF och sen hem. Hemma har jag fortsatt vara aktiv och skrivit sociologi och början till engelskauppsatsen och dessutom gjort min engelskaläxa. Har också hunnit med power -walk i det iskalla vädret. Wau!

Imorgon har jag endast en morgonföreläsning och sen läsa läsa läsa, hela dagen! Interesting! Ska nu äta lite frukt och sen kasta mig i säng. Men först måste jag bara lägga upp detta klipp. Jag går sönder! Så roligt!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hah. Söta!

2010-02-04 @ 11:30:31
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se/
Postat av: e

assååå..har du PLANERINGSmöte för din födis? Hur stort ska du ha:)

2010-02-06 @ 17:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0