- Bla-dag -

Usch bilken bla-dag hittills! Hatar att stiga upp och gå på engelska, hatar tråkiga sociologiföreläsningar, hatar att ha snuva och hosta och hatar att det är kallt ute och vinter!

Sådär, nu har jag avreagerat mig! Kan vi låtsas..

Hoppas dagen vänder ännu, men det tror jag. Jag måste skärpa mig. Det är faktiskt så, att saker och ting blir så som man själv gör dem. Om jag ställer in mig på att allt är bra och att småsaker som irriterar verkligen är små och inte världsförstörande, så antar jag att dagen genast blir bättre:) Dessutom har jag frissatid imorgon,vilket alltid är trevligt! Tänker inte ens i misstag nämna när jag senast klippte mig. Skäms på mig!

Ska lägga upp lite cheer-up bilder från mitt och brudarnas födelsedagspartaj! Hihi!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0