- Whoop whoop -

Jag är tillbaka!

Jag har fått arga kommentarer ( en arg kommentar) av många personer ( en) över att min blogg har varit nedstängd under sommaren och har därför beslutit mig att göra ett nytt försök infor hösten.

Jag har inte fingerfärdighet för att börja redogöra för allt jag gjort under sommaren men jag kan kort och gott säga att den har varit otroligt skoj! Fest, vänner, familj, båtresor, festivaler, sol och tyvärr också en jäkla massa jobb. Dessutom har jag haft semester som jag använt till en härlig solresa till Grekland med 2/3 av mina systrar och allmänt chill.

Har fortfarande semester, vilket är väldigt trevligt. Tyvärr tar den slut i fredag men innan det ska jag pina lite gulisar och partaja med mina vänner.

Jag ska alltså försöka börja underhålla här på min blogg igen med mycket intressanta inlägg om min otroligt häftiga vardag som innehåller en massa skoj. Yeah right.

Idag blir det möte på K och sen chill med vänner. Vad är bättre? Men nu ska jag kolla på Svenska Hollywood fruar och skratta åt den mysigaste av alla fruar : Maria Montazami. Hah. Hon äger.

Aloha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0