- Tavastia -

Kanske jag borde lägga av med det här bloggandet eftersom jag aldrig verkar hinna updatera nuförtiden. Crap alltså.

Helgen har alltså varit och farit ännu en gång och jag är verkligen förundrad över att jag har lever. Fredagen var helt otroligt rolig, jag var alltså i Helsingfors och träffade mina vänner från min studietid där. Härligt att se alla igen och vi hade så skoj! Jag borde definitivt åka dit oftare och Tavastia, vilken härlig club! Fiilisen var på topp och en massa bra band spelade:)

Lördagen var jag totalt sönder och pissed off på tågsystemet i Finland. Jag skulle ta nians tåg hem på morgonen för att i tid hinna på jobb klockan halv ett. Men icke. Tåget var en timme försenat vilket resluterade i att jag blev försenad till jobb. Såklart. VR tycks verkligen så för : Venaile Rauhassa! Thanks a lot. Dagen på jobb var helt hemsk och jag höll på somna hela tiden. Jag tror faktiskt jag sov lite då jag stod i kassan. Två timmars sömn på 26h räcker inte gott folk!

Idag har jag också jobbat och hatar Myllytys över allt annat. Usch! Tack och lov är det över nu och jag jobbar först på fredag nästa gång.

Det är igen dags för en vecka fullproppad med skolarbeten. Jag dör. Men bara en vecka kvar nu, I can do it. Sen blir det lite mera chill på skolfronten.

Satt och lyssnade på X-factor medans jag Facebookade här tidigare, alltså fy skäms! Jag kan inte fatta att någon kan förstöra en låt så mycket som den killen gjorde, det där var inte en bra verison av Viva la Vida av Coldplay. Samma gäller för den pinsamma trion med tjejer, jag tror Katy Perry skulle ha gråtit sig själv till döds om hon hört deras cover. My God people!

Nej nu ska jag sluta svamla och kasta mig framför teven och se om det eventuellt skulle komma något trevligt. Knappast. Sömn låter bra det också. Ajöss!

Kommentarer
Postat av: emelie

Typiskt att tåget va försenat :/ Men de va kul att du kom hit!! Vi måste ses snart igen! :)

2010-04-20 @ 22:39:41
URL: http://www.emelieskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0