- Snorhäst -

Det är jag det! Har en så äcklig förkylning på G att jag håller på att gå sönder. Usch. Stannade hemma från jobb idag också, det värsta jag vet ät att gå omkring på jobb med huvudet fullt av sörja, hosta så man tror att lungorna ska ploppa ut och sen har jag alltid så förbenat varmt.  Nej tack. Hellre äter ja vitaminer här hemma så att jag blir bättre.

Tyvärr måste jag dra mitt ass till Arken på Kommunikation kl 15, men där kan man sova, det har jag gjort förr..

KLockan 13 ska ja vara på Mehiläinens och intyga min snormängd. Kanske hon vill att jag snyter mig så hon kan se själv..

Nej nu bädda sängen och sen kanske sitta lite i solen på balkongen. Najs. Jag vill bli frisk, har inte tid med det här nu.
För övrigt var lördagen skitskoj! Verkligen otroligt rolig random-kväll:)

Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0