- Larv -

Urk vilken tung dag. Hemma från jobb med full snuba och var ändå tvungen att gå på min jäkla kurs i Kommunikation där jag verkligen tänkte gå sönder. Men har däremot varit rätt aktiv ända sedan jag kom hem och har skrivit klart en kommunikationsuppgift som inte behöver vara klar förrän 26.4. Jag tänker framåt, NOT! Jag borde läsa på tent och jag borde läsa min sociologibok som referatet ska göras om. Blah. Hur ska jag orka?

Tänkte istället för att sitta framför datorn dra mig ut på en prommis i vårsolen nu, så länge den ännu lyser det vill säga. Måste bara ladda lite ny musik på Mp3n, funderar Kent och John Mayer.

Såg en larv idag. En svart liten en som kröp omkring, eller ja, rätt rakt fram kröp den nog..

Nej nu ut. Ska det förresten lukta gas från en ugn en timme efter att man ätit? Det verkar suspekt..

Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0