- Hoppsan -

Haha, jag har visst ett liv sen också? Det har gått över en vecka sen mitt senaste inlägg, och jag svär att jag inte ens har tänkt på min blogg och att blogga under den tiden.

Jag har alltså varit en vecka i Sveriget med min söta syster, där förgyllde jag mina dagar med blöjbyte, shopping, matätande och slöande. Jag kan säga att blöjbytet nästan var roligast, och då jämför jag med shopping! Jag har också uppnått ett mål, nämligen lärt min systerson att digga reggae! Det är viktigt!

Jag har också firat påsk, på ett lite annorlunda sätt en förrut kanske, men ack så roligt. Har också varit hemma i Bruke och chillat med familjen, hälsat på min guddotter och pratat väder och vind med morfar!

Nu är det vår hörni! Assnön är long gone och solen tittar fram nu och då:) Jag kan verkligen känna våren i kroppen, och magen:)

Nu ska jag ta i tu med min skittråkiga vardag med skolarbeten så jag dör. Sociologireferat, engelskauppsats, tent, kommunikationuppgifter..Kill me, kill me now! Jag orkar inte med någonting just nu, men faktiskt har jag en ny låt som surrar i huvudet, kanske det skulle bli något av den om jag fick sätta mig ner och skriva, men tyvärr så tror jag inte min soc.prof. skulle vara så nöjd över att få en lovesong inskickad istället för bokreferatet han förväntar sig. Tråkmåns!

Nej nu kaffe i koppen och skärpning av hjärncellerna! So long!

Och ja, jag ska försöka med bättre update. Försöka. Jag HAR ett liv också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0