- Torsdag -

Morning!

Ja, eller, god förmiddag, kanske det heter den här tiden. Jag är lite råddig eftersom jag har varit vaken sen halv sju. Jag vaknade av en helt för jäklig huvudvärk och fastän jag proppade i mig fullt med huvudvärkstabletter gick det inte om.

Pinade mig upp vid halv nio och satte mig vid kaffebordet med de andra, efter tre koppar kaffe lättade det lite. Efter min morgonprommis gick värken nästan helt bort och nu känner jag mig helt ok. En mystisk värk var det, kändes helt som en hangover, trots att jag inte druckit en droppe alkohol sen lördags. Mystiskt.

Just nu sover gossen och vi andra lunchade lite lätt. Jag fick honom att somna idag, han somnade så sött i min famn. Gullegris!:)

Nu bär det strax av mot stan, bara han vaknar och vi andra är klara. Skoj!

Statskunskapstenten ligger mig inte varmt om hjärtat nu kan jag tala om...

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0