- Söndag -

Morning!

Igår blev det våffelkalas så det härliga stod till. Jag fixade våfflor åt hela gänget och jag tror faktiskt att jag aldrig lagat så goda våfflor förr!

Idag är sista dagen här, och det känns tomt att åka hem. Jag skulle vilja ta han lilla med mig hem, men tyvärr är det nog kanske rätt så omöjligt..Men jag ska komma och hälsa på snart igen:) Jag har dessutom kommit fram till att jag trivs otroligt bra i Sthlm och att min höst antagligen inleds här, på Stockholm Universitet nästa år. Det ser jag fram emot!

Nu ska jag börja dagen med en prommis med vagnen! Laters!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ang. Sthlmsboende: Så pluttenuttigt... Men det e feeel! Nu när jag ytterst motvilligt stationerar mej i Åbo, då far du därifrån..

2009-09-27 @ 11:01:25
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0