- Skoj, skoj, skoj -

Bonjour!

Hemma efter en skitskoj utekväll! Jag åkte vid fyra tiden iväg till Anna och Emil och där började jag och Anna med att snacka om allt möjligt och omöjligt. Vi hade en riktig tjejkväll och tog typ 3 timmar tid på oss att välja kläder, fixa hår och dricka Cosmopolitans:) Anna är btw expert på att laga Cosmos, kanske beror på att lagret är fyllt med tillbehör i deras gigantiska egengjorda bardisk! Härligt:)!

Vid sju tiden joinade Michele och Lasse oss och senare också Robban, Bob och Lenno. Eftersom Anna inte hade några högtalare till datorn hördes inte musiken så bra, så vi bestämde oss för att sjunga själva istället och Anna kopplade i Singstar. Så resten av kvällen stod vi alla främst och skrålade i vardagsrummet. Stackars grannar.

Efter en cider på Blanko drog vi vidare till nya stället " The Monkey" och resten av kvällen var dansgolvet fyllt av alla oss, fortfarande skrålande. Tyvärr. Man kan inte överrösta musiken på krog, det går inte!

Nu ska jag hoppa på cykeln och filla iväg till Anna efter mina saker. Ikväll blir det utgång med Pauliina från jobb, jee:)

Hoppas jag bli moster snart också...:) Au'revoir mes amis!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Aj de va därför du sku ti Anna? Efter telen undra ja va du har för grejer där du.. Haha:)

2009-09-05 @ 11:43:23
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se/
Postat av: Alexandra

ps. ja sku ha kommit med om ja sku ha vari bjuden ... :D

2009-09-05 @ 11:44:09
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se/
Postat av: e

jag med ...längtar efter cosmos:)och efter nåt annat med förstås men den tittar int ut ännu verkar det som:)

2009-09-05 @ 16:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0