- Plommon är goda -

Liten bloggpaus igen då. Gick in till stan med E cirka halv ett där vi mötte mams, paps och I för att shoppa lite. Tyvärr är Nynäs centrum lite litet så jag hittade inget i klädväg, men ett mopp-set hittade jag minsann! Nöjd!

Föräldrarna och I körde iväg och hämtade pizza medan jag och E gick hem tillbaka vid cirka tre tiden. Jättegod pizza måste jag säga, väldans gott!

Jag och I kom just hem efter att ha varit ut och gå en bit. På ett staket vid sidan av vägen hängde en korg fylld med plommon, och en skylt ovanför där det stod " Varsågoda". Typiskt sociala och härliga svenskar! Jag och I älskar plommon så vi plockade åt oss en massa, sedan gick vi hem tillbaka och sjöng " Dansa, dansa limbo" hela vägen..Japp, vi är konstiga!

Nu blir det kaffe och mammas mumsiga kanelbullar! Slurp!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Idag har vi skrivit kontrakt. En månads uppsägningstid och ingen 12 mån minimigräns! Great success!!

2009-09-24 @ 19:45:25
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0