- Off I go -

Nu är det brådis, igen! Jag sitter fortfarande i badrock och har fortfarande inte allt packat! Jiises, att jag alltid ska vara såhär seg!

Vad ska jag egentligen ha med mig? Inte så mycket, eftersom jag ska handla typ allt nytt där. Väntar på att äntligen få shoppa, har nämligen sparat mig för det här:)

Men det jag ändå väntar allra mest på är min lilla systerson. Jag ska bara ha honom i famnen hela veckan, och fota honom tills minneskortet är fullt:) Hih!

Nej nu, hårföning och sminkning. Jei för Sverigesbåt, not!

Sveriget  here I come:)! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag vill å!!!

2009-09-23 @ 08:39:02
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0