- Moster Ini -

Framme i Sverige då. Och jag kan inget annat än konstatera att min systerson är världens sötaste lilla baby! När vi kom låg han så sött och sov i mammas och pappas säng, men sen vaknade han då vi åt frukost och då höll jag honom i famnen. Det var så längesen man senast fått hålla i en så liten söt sak:)

Såklart spydde han ju på min axel det första han gjorde, men det spelade faktikst inte så stor roll, han är ju så söt! Dessutom räknade jag lite med det, redan i magen var han ju rätt envis mot mig, hih. Har också hunnit med att byta blöja och klä på honom. I've still got it!

Nu ska vi strax gå ut och gå en sväng och sen fixa middag! So long!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åååå! Han är säkert så söt. Maila bilder åt mej? va säger isak?

2009-09-23 @ 10:47:40
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0