- Morgon två gånger -

Ok. Idag har jag alltså vaknat två gånger från en ordentlig nattsömn. Vaknade först vid 8 utan att vara det minsta trött och valde att stiga upp. Vaknande nummer 1.

 Vid tolv blev jag däremot trött och somnade så skönt på sängen, för vad jag trodde var en stund, tills jag vaknade och märkte att klockan var halv fyra och jag flög upp från sängen. Dagen var ju långt hunnen och jag i bara i morgonskrud. Vaknande nummer 2.

Grattis..

Nå, nu har jag iallafall aktiverat mig och fixat och radat med mina skolpapper. Ska bara läsa igenom en text till morgondagens föreläsning. Jag tror det kallas läxa?

Världens kuligasteutekväll igår också. Dansgolvet is verkligen the shit! Gårdagens låt måste vara denna:               



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0