- Människans bästa vän -

Morning!

Har nu varit jätteeffektiv och har redan nu skrivit klart sociologin. Jippii för mig! Nu har jag dock en held del packande kvar och borde sätta igång att jag inte lämnar allt till sista minuten. Det är så typiskt mig!

Alltså är bara tvungen att kommentera Radio Vega Nyland en gång till! Vad är det för ett meningslöst program som de kallar " Människans bästa vän". Just nu snackar de om åsnor, de är väl inte människans bästa vän heller? Herregud så pinsamt program! Snälla Vega, kom på något bättre!

Efter föreläsnigen bli det stan en sväng med Anna. Skoj! Nej nu ska jag sätta igång och fylla Matthew Williamsson med stuff! Ajöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0