- Luolavuori -

Blev inget printer-fixas idag, eftersom jag kom på att det är rätt lönlöst att fixa printern då inte jag har papper:) Smarta jag! Men vi fixar det nästa vecka, och med vi menar jag Emil.

Kom just hem efter en härlig tripp, tillvad jag anser vara Åbos bästa plats, nämligen Luolavuori - berget:) Det är så högt och solen lyser alltid så vackert där på kvällen:). Ska lägga upp en bild på kvällssolen därifrån nästa gång jag är där med kameran med mig. Just nu är kameran hos Pauliina, där jag glömde den i lördags.

Sociologi-träffen som vi hade gällande våra texter kring Marx idag gick faktiskt otroligt bra! Jag kände att jag trots mina egna tvivel, faktiskt kunde en hel del om gubben. Dessutom kunde jag komma några riktigt brillianta tankar om honom vilka jag själv blev väldigt förvånad över att jag hade i mig:) Alltid kul att märka sådant.

Har också hunnit kolla på en film idag, "Duplex". Jag har sett den förr men hade glömt hur kul den är. Förvisso är de flesta filmer med Ben Stiller riktiga höjdare:) Nu ska jag fortsätta dricka mitt te och tappa bort mig i cyber-världen! So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0