- Irriterande "små"kryp -

Go'kväll!

Usch vad irriterande! Idag då jag cyklade hem flög världens största djur in i ögat på mig. Och JO, jag väljer att säga djur istället för insekt eftersom flygfät var gigantiskt! Jag höll på att cykla i diket eftersom det var helt svart framför mitt öga. Sved gjorde det också!

Jag hann bara en liten bit framåt, och det var svart och sved fortfarande i ögat, då ett till djur flög in i andra ögat på mig! What are the chanses!? Det var typ ännu större och jag var nu tvungen att stanna för att försöka gräva ut kadavren ur ögonen. Men förgäves!

Jag pinade mig hem med vattnande ögon och rusade in till wc:n för att ta bort dem, då jag till min förskräckelse märkte att det ena krypet inte ens var en fluga utan ett djur med SKAL på! Jiiises!Förvånansvärt att jag kunnat cykla hem med det där i ögat Jag skulle helt bra kunna vara blind vid det är laget, tack och lov är jag det inte. Men jag säger det igen; att cykla är livsfarligt! Nästa gång blir det brillsen på!

Nu sitter jag och räknar ner tills det kommer Desperates, jihuu! Har just suttit och skrivit lite på Marx, intressant, men gillar inte Word. Imorgon sovmorgon, skönt! Det var med väldigt långa steg jag släpade mig ur sängen idag.
 
Natti!

Ps. Detta måste vara historiens längsta berättelse om ögoninsekter..Interesting I must say!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahh, jag gapskrattar! :D SO YOU!!

2009-09-15 @ 12:58:17
URL: http://nathalieskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0