- Fungerar äntligen -

Oj vad klockan går. Klockan är ju liksom sex redan och jag tycker att det just var morgon och jag var tvungen att pina mig upp ur sängen. Men så är ju obviously inte fallet. I allafall har jag haft en trevlig dag. Anna och jag möttes på föreläsningen redan halv nio och har hängt typ hela dagen:)

Vi läste lite på bibban efter klockan tio, eller ja, jag läste och Anna löste sudoku och sen gick vi och äta lunch. Sista föreläsningen hade vi vid ett och efteråt cyklade jag via butiken efter kaffe för att sen styra hemåt och vänta på Anna och Emil. Emil lovade som sagt hjälpa mig med min printer och han verkar ha magical hands för nu fungerar den! Jihuu! Måste dock köpa svart färg, röd text kan bli lite tråkigt i längden...

Dessutom fungerar återigen min tvättmaskin, Emil behövde bara ställa sig bredvid den då jag förklarade mitt problem och plötsligt slog den igång och nu tvättar den redan sats nummer två för dagen. Nice!

Vi drack, som avslutning på Emils brillianta teknikhuvud, kaffe och åt Annas goda kinuski-lingon paj och lite kex. Fika är bäst då det finns bra sällskap och massor av godsaker med på bordet:)

Nu ska jag sätta igång med att studera flitigt igen och försöka komma underfund med min vän Max Weber! Au'revoir!

Kommentarer
Postat av: ..:emmi:..

Ha den där figuren som med våld försökte ta sig ut ur tvättmaskinen gett upp nu..?

2009-09-21 @ 17:19:25
URL: http://emppu.blogg.se/
Postat av: e

Vi drack, som avslutning på Emils brillianta teknikhuvud, kaffe och åt Annas goda kinuski-lingon paj och lite kex



jag tror den meningen har ett roligt syftningsfel:)eller så e d min hjärna som e slö:)

2009-09-22 @ 10:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0