- Dna, hoppas jag -

Hejs! Efter att igår ha varit alldeles överglad för att mitt Dna fungerade, blev jag idag rätt snopen då Anna meddelade att hon inte har kunnat ringa till mig på hela morgonen! Och inte har jag fått något av hennes meddelanden heller. Argh!

Jag marsherade iväg mot Dna-kauppa och lade fram mitt lilla dilemma om att jag kan ringa och skicka medelanden med ingen kan ringa mig! Killen visste inte vad det kude bero på först, men efter en tids funderande kom han fram till vad problemet var och fixade det. Tydligen hade jag någon inställning gällande vidarekoppling, vilket jag faktiskt inte var medveten om. Men nu är det lugnt och allt fungerar. Iallafall för tillfället.

Har just ätit och är nu helt trött och funderar på att fortsätta mitt O.C  - maraton tills jag somnar. Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0