- Butiken är öppen -

Vilken skoj dag hittills! Ok, inte så skoj då jag i morse märkte att natten var över och att klockan, efter att jag kollat minst tre gånger, faktiskt var halv nio. Jag var helt dödstrött och skulle helst av allt bara legat och degat minst en timme till. Nå, pinade slutligen upp mig ändå.

Drog iväg till skolan och föreläsningen 10.15 och jag kan lugnt säga att det var den tråkigaste förläsningen ever! Det enda jag fokuserade på och kunde tänka på hela föreläsningen var att professorn var klädd i en randig skjorta med en rutig väst ovanpå ( !! ) och att hans gylf var öppen! Så mycket för den föreläsningen.

Vid halv tolv mötte jag Pauliina vid domkyrkan och vi stack iväg till Kåren på lunch. Där satt vi och snacka allt mellan himmel och jord, tills Lotta ringde och hon och jag bestämde att ta en kaffe. Vi möttes utanför det nya salladsplacet " Greenz" och drack varsin jättekopp kaffe. Vår träff räckte faktiskt ända fram till nu. Mycket att prata om eftersom en hel del hänt sen vi senaste kaffedrack oss.

Kvällen är fortfarande lite oklar. Antingen är lillesyster påväg in till stan eller så ska jag iväg på Gulnäbbsakademin på Kåren. Dessutom känner jag för att göra paj!:) Skinkpaj är min specialitet!

Men nu ska jag kolla mail och fixa lite annat skolgrejs och sen eventuellt en liten tuppis! Ajöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0