- Akvariefiskar is the shit -

Jess! Nu har jag äntligen fått ihop plitat en sida om Marx, eller en sida och lite till faktiskt:) Nöjd! Skickade iväg den till Anna så hon kan hjälpa mig att printa den. Och sent igår kväll kom jag på att M aldrig fick möjlighet att läsa igenom den. Damn it! Varför ska jag alltid vara i sista minuten? Nåja, eget fel..

Alltså har Radio Vega idébrist gällande program på kanalen eller vad är upp med programmet om akvariefiskar, som jag lyssnar på nu? My gosh! Kan det bli mera ointressant!? Jag vet, jag kan ju byta kanal..

Nu ska jag städa här, jag får finfint besök i eftermiddag. Anna och Emil kommer och hjälpa mig med min printer!:) Jee!

Dessutom ska jag lyssna på denna låt:



Seriöst, jag börjar gråta då jag hör den här. Så fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0