- Åbo -

Hemma igen då, efter en skojig och välbehövd semestervecka i Sverige. Har nog världens bästa storasyster/ systrar:)! Synd att hon ska bo så långt borta bara, fast å andra sidan är det nog inte så långt ändå. Det kunde vara värre, om man säger så:)

Båtresan hem var grym, som vanligt. Jag har avsmak för Sverigesbåtarna med alla alkoholiserade människor i korridorerna. Det enda roliga under resan var min mamma som gick in i en dörr:)!

Skippade morgonens föreläsning för att hinna läsa om politiska ideologier och känner mig nu beredd att svara på tentfrågorna. Great!

Har världens Facebook-abstinens just nu, jag kommer inte in dit! De håller på och fixar på min sida, så onödigt! Nå, jag får väl kolla mail och läsa föreläsningsmaterial istället då. Skoj!

Strax iväg och äta med Anna. Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: e

haha mamma e alltid roligast:)och bäst ..:)

2009-09-28 @ 11:42:53
Postat av: Josefin

Jepp:)!

2009-09-28 @ 14:47:34
URL: http://livetmedjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0