- Tasty -

Hello!

Så var det söndag igen då. Jag ahr en väldigt trevlig helg bakom mig och känner mig laddad för en ny vecka. Not! Jag är helt slutkörd och känner att jag inte har så mycket tid till mitt förfogande som mitt liv skulle behöva. Alltid trevligt med stress och tidspress!

Gårdagen var lyckad, as usual! Singstar och goda vänner är en mycket bra blandning. Igår var också första gången i mitt liv som jag köpt kinamat från en kiosk på torget. Men jag kan definitivt rekommendera det. Sketagott var det!

Idag blev det soffliggas hos Anna, och efter kaffet blev det pizza på världens sjabbigaste place ever " Tasty". Jag är glad att jag ännu inte har fått matförgiftningssymtom. Härligt!

Har dock varit lite effektiv idag, eller ganska mycket effektiv med tanke på omständigheterna, har nämligen läst en hel bok till tenten i fredag. Bra Jose! Bara femtielvatusen böcker kvar..

Nu ska jag iallafall slappa på sängen och äta fullt med vindruvor. So long! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0