- Morning -

Jess, bättre dag idag! Jag sov länge och kände mig utilad då jag vaknade. Dessutom somnade jag jättebra igår, sömnproblemen över. Puh!

Dessutom verkar allt med tenter lösa sig nu också, eftersom proffan i vetenskapsteori satte in ett tenttillfälle till i november, vilket betyder att det inte krockar med den andra tenten i sociologi. Jihuu!

Öde att det regnar ute idag. Men egentligen skönt, för jag har planerat in en lång springtur här på morgonen och det är härligt att springa i regn tycker jag. Måste bara ladda mp3:n med en massa bra musik. Eller mera bra musik. På spotify låter det som om Jay-Z får rätt mycket utrymme i spelaren! Hans nya album The Blueprint är väldigt bra.

Nå, ha en trevlig början på dagen! Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0