- Lilla Wappen -

OJ då. Gårdagen blev lite vildare än väntat. Kvällen började hos Emil och Anna där vi njöt av lite rött vin och trevligt sällskap:) Efter det bar det iväg mot Kåren, alla med varsin studenmössa på huvudet. Trevligt att använda mössan, även om jag känner mig som en sjöman i den..

På Kåren hängde vi tills mössorna svängdes ut och in, och sen fortsatte en del av gänget mot nattklubben. Vi höll mest till på dansgolvet hela kvällen, kul med mycket folk och bra stämning! Jag ska inte säga klockslag då jag var hemma, men sent var det iallafall...:)

Idag har jag hjälpt syster och M att städa i deras nya lägenhet och vi hade allmänt kul, som alltid:)! Nu sa jag poppa lite poppisar och sen sätta på någon mysfilm och bara mysa med tända ljus och fleecedräkt:)

Bilder från igår lägger jag upp imorgon:) Ciao!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

D va just kul den gången när jag drack vatten :D

2009-10-02 @ 11:23:26
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se/
Postat av: e

d va just kul den gången då jag inte va med jo...:(

2009-10-02 @ 13:31:42
Postat av: Josefin

A: Det va just kul den gången då du gjorde de jo:D

E: Det var inte kul den gången...:(

2009-10-02 @ 16:13:01
URL: http://livetmedjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0