- Inspiration -

Hello!

Så var det snart slut på veckan igen. Eller för mig börjar veckan numera på torsdag förmiddag och slutar på torsdag eftermiddag, lyxigt värre. Bäst att njuta nu innan det blir andra bullar efter julen:)

Gårkvällen blev rätt lugn. Vi var påväg en sväng in till någon klubb och sheikka lite, men Anna hade glömt sin plånbok hemma så det var lika bra att inte ens försöka in någonstas, så hemfärden blev redan vid elva. Helt skönt faktiskt, gjorde inget att Anna är lite slarvig ( =) ), det var bra att sova ut ordentligt inför helgen:)

Idag ska jag ta i tu med studier och ägna hela eftermiddagen och mig själv åt sociologin. Har faktiskt mycket inspiration nu, så det är bäst att passa på. Jag tror solskenet där ute kan ha något med saken att göra.

Ha en trevlig torsdag!

Kommentarer
Postat av: e

nu är det slut på veckan nu är det dags för fredagsmyyyyyyyssss...sjung med irriterande röst och pårikssvenska...blä..HATAR den reklamen!

2009-10-29 @ 14:28:15
Postat av: Josefin

Haha! Tur att jag int har svenska tv kanaler.

2009-10-29 @ 14:55:38
Postat av: Alexandra

Jag sku mer än gärna lyssna på den där reklamlåten hela tiden bara jag sku ha svenska tvkanaler!



E du ska va glad över det du har, man saknar det inte före man e utan! :)

2009-10-30 @ 09:11:32
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se/
Postat av: e

http://www.youtube.com/watch?v=y2qjjoA2N_g



assså denna låt...

2009-10-30 @ 11:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0